Samsung heeft gelanceerd Gear S3 SmartWatch, het is de nieuwste draagbare onder Gear serie in de Zuid-Koreaanse markt van vandaag.Aanvankelijk werd het Gear S3 aangekondigd op de IFA 2016 in Berlijn eerder dit jaar.
Naar aanleiding van de binnenlandse markt, zal de SmartWatch geleidelijk worden uitgerold naar andere landen, waaronder Australië, Dubai, Frankrijk, Duitsland, Singapore, Groot-Brittannië en de VS vanaf 18 november.
De Samsung Gear S3 zal beschikbaar zijn in twee varianten - Gear S3 grensen Gear S3 classic . Het nemen van een cue van de traditionele horloge ontwerp, zowel Gear S3 Frontier, en Classic wordt geleverd met ronde bezel sport een 1,3-inch Super AMOLED display (360 x 360 pixels) met de nieuwste Corning Gorilla Glass SR + bescherming en heeft draaibare ring.
Zowel de varianten komt aangedreven door een dual-core processor geklokt op 1,0 GHz doodgeknuppeld met 768 MB RAM-geheugen en 4 GB ingebouwd geheugen.
Bovendien is de Gear S3 beschikt ook over Samsung Pay samen met MST betalingen mogelijkheden, wat betekent dat de consument kan veilig betalen uit hun pols zelf te maken. In eerste instantie zal de Samsung Pay verkrijgbaar zijn in de VS, Australië en Singapore. Echter, er is geen aankondiging over de Samsung Pay-faciliteit op een andere markt.
Samsung Gear S3 biedt IP68 water- / stofbestendig en ondersteunt connectiviteit opties zoals NFC, Wi-Fi, MST, GPS, S-Health, Alti / barometer en snelheidsmeter apps. Terwijl de grens variant ondersteunt 3G / LTE, de Classic-versie niet.
De SmartWatch wordt aangedreven door een 380mAh batterij met een draadloos opladen, dat kan duren voor 4 dagen op een enkele lading. De Samsung Gear S3 Frontier en Classic prijzen beginnen bij $ 349,99 (ongeveer Rs. 23.500), in Korea deze beginnen bij 399.300 Koreaanse won (US $ 342 / Rs. 23.000).
In een reactie op de wereldwijde uitrol, Younghee Lee, Executive Vice President van Global Marketing en Wearable Business, Mobile Communications Business van Samsung Electronics, zei:
In een reactie op de wereldwijde uitrol, Younghee Lee, Executive Vice President van Global Marketing en Wearable Business, Mobile Communications Business van Samsung Electronics, zei:
Bekijk meer horloges rolex en Swiss rolexEen belangrijke aanvulling op onze portfolio SmartWatch, trok we inspiratie uit klassiek horloge fabrikanten om consumenten een premie uurwerk te bieden. De immens intelligente Gear S3 is een bewijs van onze focus op ontwikkeling en het leiden van de categorie wearables en uiteindelijk het leveren van een SmartWatch tegenstelling tot alle andere op de markt.
没有评论:
发表评论